Saturday, October 1, 2016

Market Handelaars Instituut ( Mti )

Fraude bemarking en valse waarborg Van die begin in Mei 2010, Will Goldenberg van MTI uitgeoefen geweldige telefoon bemarking druk wat verwant is aan teistering gemik op aanhitsing my na die forex mark kursus by MTI. a) Hy sou herhaaldelik sê al wat ek gehad het om te verloor nie, was $ 250. die bedrag wat nie in die waarborg sou vergoed word. b) Hy het verduidelik nooit die terme van die waarborg selfs al het ek gevra. Hoe kan 'n beginner verstaan ​​MTI & rsquo; s onduidelik terugbetaling voorwaardes in die fynskrif sonder werklik te weet wat daardie voorwaardes is? Dit is 'n bedrogspul trap om te verseker dat die kliënt nooit sal voordeel trek uit so 'waarborge. c) Hy was nogal voorbarig om my handtekening en kredietkaart nommer te kry, oefen geestelike druk om vinnig te teken selfs weet ek was huiwerig. Hy het gesê dat indien die Forex mark was nie vir my na probeer om te leer, sou ek vergoed word sonder twyfel. d) Verder het hy gesê dat ek dit alles kan leer deur lesse by my eie vrye tyd in die tempo van 'n paar uur per dag gedurende 'n tydperk van drie maande. e) Hy het ook geweet baie goed dat ek nie sal voordeel trek uit die laaste van die ter plaatse opleiding as gevolg van die reis afstand en koste-verbod. Jou praktyke lyk bedrieglike telefoon bemarking praktyke preying op naïef en betroubare kliënte. Praktyke lyk bedrieglike telefoon bemarking praktyke preying op naïef en betroubare kliënte. Sodra jy geregistreer is, begin MTI produkte gee my probleme in 'n ingewikkelde reëlings wat veronderstel was om ondersteunend te wees. Van die begin, Andy Hall gevra 'n paar vrae om 'n verhouding met die student â € kwansuis te skep; maar hy het nie tyd gehad om die antwoorde te luister; Hy sou sê dat hy sou terugkeer na my en maak beloftes van diens wat nooit gekom het. Hy het aanvanklik gesê dat hy sou noem in elke Dinsdagoggend om te kyk hoe die kursus gaan en om enige vrae te beantwoord; hy het net een keer. In jou vae aanlyn afstandsonderrig skema, is die kliënt verwag om al die gevolge van MTI verstaan, die platforms gebruik, die materiaal wat aangebied word, die werksaamhede van die Instituut, en ongeag van een & rsquo beskikbaar wees gedurende die dag; s ander daaglikse beroepe of werk . Dit was in teenstelling met die aanvanklike verraderlike telefoon verkoop. In die drie maande, ek herhaaldelik gekla oor die tegniese probleme met die aanlyn-kursus en die materiaal nog baie min is gedoen om die frustrasies wat veroorsaak word deur die verarmde verlig. Die verarmde as ek verduidelik het dat daar te veel om vinnig te leer in die gebruik van die sagteware, toegang tot die klasse per telefoon, en om duidelike rigting ten opsigte van die leerplan en sy funksionering. Trouens, ná 'n klagte by W. Goldengberg, het hy my die leerplan twee maande in die kursus. Tot my verbasing, dit lyk beter as twee maande vroeër, maar daar is min tyd oor om die kursus te voltooi. Ek verklaar dat my motivering was speen die kompleksiteit van die MTI stelsel en die blote hoë aanvraag op my tyd gegee; Hy het gesê ek moet teruggaan na lesse 4 & 5 tot die basiese beginsels te leer en dat ek kon op 'n een-tot-een tutorskap geplaas. Dit gebeur nooit. My uitdrukking was duidelik dat ek verstaan ​​dat forex was nie vir my, naïef om te dink dat 'n terugbetaling in orde was. Gold het gesê dat ek in plaas moet leer om die basiese beginsels. Ek was befondser die begrip (na aanleiding van sy aanvanklike sales pitch) dat as ek didn & rsquo; t leer die materiaal met vertroue, sou daar geen vrae gevra word en vergoeding is op hande. 'N paar weke na verdere proewe in Augustus, het ek tot die gevolgtrekking gekom dat die MTI leer stelsel nie lei tot selfvertroue handel en dat dit sou belaglik om voort te gaan nie. Ek het gevind dat MTI verskaf foutiewe tegniese ondersteuning en swak instrukteur ondersteuning. Ek was ontevrede met die diens en behandeling van die begin tot die einde. Elke klagte langs die pad is nie gepas gehanteer deur MTI. Ek voel bedrieg en afgeruk deur MTI. My versoek is vir 'n volle terugbetaling as mondelings was, aanvanklik belowe deur Will Goldenberg van MTI. Alles in ag genome, MTI skuld my $ 2, 750.00 vir nalatige, onbevredigende diens, maar hulle weier om hul Fraude waarborg gestand te doen. Market Handelaars Instituut (MTI) Klagtes en resensies Gereed om te wees fucked. Vagina geskeer en almal Sy onbelemmerd haar bene baie baie stadig laat haar dye deel sodat haar rok hoër getrek. Die koue lug gesny deur vang haar onkant vir 'n oomblik. Haar tepels verhard en teen die swak struktuur van haar top gedruk. Sy is vloek haarself vir 'n bra. Voordat sy nog kon dink sy versprei haar bene verder gee die sexy vreemdeling 'n voorry lig van haar nou baie nat pienk en geswel vagina. Sy het hom dit hoor snak en sien die bult in sy broek voordat hy dit kon bedek met die tydskrif Hy het links op die tweepersoons sofa deur 'n ander gas. Sy was so bly dat sy hadnt werk broekie. Sy onbelemmerd haar bene baie baie stadig laat haar dye deel sodat haar rok hoër getrek. Die koue lug gesny deur vang haar onkant vir 'n oomblik. Haar tepels verhard en teen die swak struktuur van haar top gedruk. Sy is vloek haarself vir 'n bra. Voordat sy nog kon dink sy versprei haar bene verder gee die sexy vreemdeling 'n voorry lig van haar nou baie nat pienk en geswel vagina. Sy het hom dit hoor snak en sien die bult in sy broek voordat hy dit kon bedek met die tydskrif Hy het links op die tweepersoons sofa deur 'n ander gas. Sy was so bly dat sy hadnt werk broekie. fuck me het sy gesê. Sy onbelemmerd haar bene baie baie stadig laat haar dye deel sodat haar rok hoër getrek. Die koue lug gesny deur vang haar onkant vir 'n oomblik. Haar tepels verhard en teen die swak struktuur van haar top gedruk. Sy is vloek haarself vir 'n bra. Voordat sy nog kon dink sy versprei haar bene verder gee die sexy vreemdeling 'n voorry lig van haar nou baie nat pienk en geswel vagina. Sy het hom dit hoor snak en sien die bult in sy broek voordat hy dit kon bedek met die tydskrif Hy het links op die tweepersoons sofa deur 'n ander gas. Sy was so bly dat sy hadnt werk broekie.


No comments:

Post a Comment